Suomen presidentiksi valitaan epätavallisesti päivänpolitiikan ulkopuolelta tuleva Sosiaalidemokraattien Martti Ahtisaari, joka on toiminut Usan kumileimasimen YK:n tehtävissä mm. Namibiassa.
Presidenttikautensa jälkeen Ahtisaari sanoo "Nyt aletaan tekemään rahaa"
Ahtisaari "neuvottelee" Kosovon itsenäistymisen emämaa Jugoslaviasta.
SDP:n Martti Ahtisaari uhkaa ja kiristää Jugoslaviaa 500 000 siviilin joukkotuholla.
http://www.transnational.org/Resources_Treasures/2008/Oberg_Ahtisaari_2.html
Milosevic took the papers and asked, ?What will happen if I do not sign?? In answer, ?Ahtisaari made a gesture on the table,? and then moved aside the flower centerpiece. Then Ahtisaari said, ?Belgrade will be like this table. We will immediately begin carpet-bombing Belgrade.? Repeating the gesture of sweeping the table, Ahtisaari threatened, ?This is what we will do to Belgrade.? A moment of silence passed, and then he added, ?There will be half a million dead within a week.?
Mara: Belgradista tulee yhtä tasainen kuin tämä pöytä. ME aloitamme välittömästi Belgradin mattopommitukset. Puoli miljoonaa tulee kuolemaan viikossa.
No nyt Mara on tyytyväinen, Kosovosta tuli järjestäytyneen rikollisuuden keskus ja kansainvälistä huumekauppaa pyörittävä juutalaisvetoinen ja siionistinen Usa/CIA sai sinne uuden tukikohdan vahvistamaan jo 60 vuotta jatkunutta Euroopan miehitystä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Terrorismi
Terrorismi (ransk. terrorisme, latinankielisestä sanasta terrere, 'aiheuttaa kauhua, pelotella') on yksilön tai ryhmän harjoittamaa väkivaltaa, jonka tarkoitus on viranomaisten uhkaamisen ja yleisöön kohdistuvan pelon avulla vaikuttaa päätöksentekoon.
Serbit sanovat Ahtisaaren saaneen hommasta lahjuksia 42 miljoonaa euroa.
Illuminaatit palkitsevat Ahtisaaren palveluksistaan Nobelin-rauhanpalkinnolla.
Kevään 2003 eduskuntavaalikamppailun aikana oppositiojohtaja Anneli Jäätteenmäki arvosteli pääministeriä sosiaalidemokraattia Paavo Lipposta mm. siitä, että Lipponen oli antanut USAn presidentille George Bushille liian pitkälle meneviä lupauksia Suomen osallistumisesta Irakin kriisiin.
Myöhemmin tuli ilmi, että Jäätteenmäki oli lainannut arvostelussaan UM:n salaisia asiakirjoja.
Sosiaalidemokraattien Paavo Lipponen siis liitti Suomen laittomaan hyökkäys- ja öljynryöstösotaan ja teki Suomesta näin taas sotarikollisen.
Varovaisimpienkin arvioiden mukaan Irakissa on kuollut 72 537–79 128 siviiliä. Lokakuussa 2006 tiedejulkaisu The Lancetissa julkaistussa tutkimuksessa siviiliuhrien määräksi arvioitiin 390 000–940 000 ja syksyllä 2007 sodanvastustajat puhuivat jo miljoonasta kuolleesta.
Alkuvuodesta 2008 The Center for Public Integrity -tutkimuslaitos selvitti että Yhdysvaltain johto esitti kahden vuoden aikana ennen sotaa kaikkiaan 935 valhetta Irakin joukkotuhoaseista ja 532 totuudenvastaista väitettä perusteiksi oikeutukselle hyökätä Irakiin.
Tokihan sosiaalidemokraatit fiksuina tiesivät asioiden oikean laidan, sen että Usa halukkaiden koalition kanssa menee Irakiin öljyä ryöstämään, ja tokihan he myös fiksuina osasivat ennakoida sadat tuhannet siviiliuhrit...mutta eivät välittäneet.
http://www.foxnews.com/story/0,2933,296938,00.html
Usan keskuspankin johtaja sanoi, öljy oli pääsyy Irakiin hyökkäykseen.
Suomen presidentiksi valitaan taas päivänpolitiikan ulkopuolelta täysin tuntematon henkilö, SAK:n asianajaja Sosiaalidemokraattien Tarja Halonen, jonka presidentinvaalikampanjaan kulutetaan miljoonia, kukaan ei kerro mistä rahat tulevat, jotkut epäilevät rahojen olevan SAK:n kassasta.
Puolivuotta ennen toista vaalikampanjaansa Copterlinen turmassa kuolee useita SAK:n johtohenkilöitä, silminnäkijät kuulevat ennen kopterin putoamista kopterista kaksi kovaa pamausta.
Tony Halme kritisoi maahanmuuttoa ja Halosta, Tony sanoo mm. "Suomessa on kaikki mahdollista kun meillä on lesbo presidentti ja minä kansanedustajana" puoli vuotta tämän jälkeen Halme myrkytetään (Normi ravintolailta, joku laittaa myrkkya Tonyn lasiin) ja hän vaipuu koomaan, Tony herää mutta retardina jonka ulosanti ei koskaan palaudu entiselleen.
Halosen Anna tytär käy illuminaatin yliopiston Englannissa, Kentin yliopiston logon K ja e kirjaimet muodostavat Horuksen kaikkinäkevän silmän.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/1/12/Uok_Logo_PMS294_PC.png
http://images.google.com/images?q=horus%20eye&biw=1152&bih=761
Illuminaatin seuraava kohde on Iranin öljykentät, Anna oli Teheranissa yliopistomellakoiden aikaan.
Ihmisoikeusaktivisti ja asianajaja Matti Wuori kirjoittaa, ennen koalition hyökkäystä Irakiin, Ilta-Lehteen artikkelin "Sokea taluttaa Ramboa", Sokea=Bush Rambo=Usan armeija, jossa hän kritisoi Usan sotavalmisteluja, Matti ei elä montaa vuotta kirjoituksensa jälkeen.
Englantilainen asetarkastaja David Kelly yrittää vakuuttaa ettei Irakilla ole joukkotuhoaseiita, David löydetään metsästä kuolleena, on kuulema puukottanut itsensä, puukosta ei tosin löydy kenenkään sormenjälkiä, tapaus painetaan villaisella, ja juttu julistetan salattavaksi 70 vuodeksi.
EU-kriittisenä tunnettu poliitikko Nigel Farage arvostelee kovin sanoin EU:n presidenttiä Herman van Rompuya "En tiedä kuka te olette, enkä tiedä missä vaaleissa teidät on valittu..."
http://www.youtube.com/watch?v=bypLwI5AQvY Nigel Farage harangues EU President Herman van Rompuy
6.5.2010 Nigel Faragen kone putoaa ja hän loukkaantuu vakavasti.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/northamptonshire/8664260.stm
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/northamptonshire/8664260.stm
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8881788#comment-42810005
Saksalaisen huoltoyhtiön epäillään salakuljettaneen huumeita Afganistanista Eurooppaan. Nato oli palkannut yhtiön käsittelemään muun muassa pyykkejä ja jätteitä, Saksan NDR-radio kertoi perjantaina.
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/86183-naton-firmalla-yhteyksia-mafiaan-%E2%80%9Dmahdollisesti-huumeita%E2%80%9D
Juutalainen Ken Adelman alias Abdallah Al-Nafisi, yllyttää muslimeja siirtämään jihadinsa/sodat Eurooppaan.
http://www.bayscripts.com/YouTubeAPI2/video/MJXJFXRNlPg/
"Muslimien siirrettävä sota Eurooppaan"
Ken pukeutuu vapaa-ajallaan arabipukuun, ja hauskuuttaa ystäviään pernaruttovitseillä.
Why Ken Adelman is dressed like arab?
http://www.youtube.com/watch?v=AzI_UQbSq2Y Former Reagan adviser Ken Adelman voting Dem
http://www.youtube.com/watch?v=uBG3vMC3Z6s Islamic Radical In Kuwait Thanks USA For Freedom
http://www.youtube.com/watch?v=AGu03FlaWq4&feature=related ?????? - ??????? ??????? - ?????? ???????
http://farm1.static.flickr.com/223/452884282_80a8498df0.jpg
http://www.bookmark2007.com/images/ken_adelman.jpg
http://z.hubpages.com/u/6955_f520.jpg
Arabixi pukeutunut KEN tekee Freudilaisen lipsahduksen kahdesti. Humalassa oleva Ken käsittelee arabien rukousliinaa kuin tavallista länsimaista kaulaliinaa, joka huiskautetaan kädellä seläntaa.
http://www.youtube.com/watch?v=5oSptfJUQMI&feature=related
Ensin vasemmalta 00:15 sitten oikealta 04:52 CIA/Mossad agentti tulee, pistää mikrofonin kiinne ja huomauttaa asiasta.
31.12.2009 15:22 Aika moni on tämän asian tiennyt jo vuosia, nyt poliisijohtajakin sen tiedon heittää tyhmimmille päin naamaan, poliisi ei pysty suojelemaan ketään. Poliisiylijohtaja: Suomessa voi tapahtua mitä vaan koska vaan
31.12.2009 15:26 <-pikkugpiste-> http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009123110862145_uu.shtml Poliisi on rikoksenkirjaus-automaatti, joka tulee paikalle vasta sitten kun uhri jo makaa maassa, mutta autoilijoilta ja mopopojilta poliisi kerää rahat pois jo "ennaltaekäisevästi" rahoittaakseen omaa tehotonta toimintaansa.
31.12.2009 20:07 No oiskos sulla jotain hyviä ideoita millä suojellaan jokaista suomalaista tälläisiltä tapahtumilta poliisin toimesta?
31.12.2009 20:32 Ainut realistinen idea millä tämä olisi ehkä voitu estää jossain määrin olis että vartijoilla/tietyillä siviileillä olisi oikeus kantaa asetta. Sitten taas tulee se ongelma että joka vartijalle ei voisi millään antaa asetta, ja loppujen lopuks ne, kenelle sellaisen uskaltaisi antaa jäisi varsin pieneksi
31.12.2009 20:32 Ainut realistinen, mikä minun mieleeni tulisi, siis :P
31.12.2009 20:33 Vartijakin on tuossa tapauksessa yhtä tyhjän kanssa, kukaan ei näillä palkoilla lähde kaasusumuttimen ja taskulampun kanssa leikkimään sankaria aseistettua henkilöä vastaan, tai no kyllä näitä sankareita aina sillon tällön löytyy, justiinsa tais olla uutisissakin, mutta aika extremeksi menee
31.12.2009 23:28 <-pikkugpiste-> Tässä tapauksessa merkit oli riittävän selvät, laittomia aseita, murhauhkauksia, mutta poliisi ei tehnyt mitään.
31.12.2009 23:31 <-pikkugpiste-> Laiton uhkaus on esineen välityksellä tai suullisesti toisen ihmisen henkeen tai terveyteen kohdistuva uhkaus, jonka perusteella henkilöllä on syytä pelätä oman henkensä tai terveytensä puolesta. Se on Suomen rikoslain mukaan rikos. Laittoman uhkauksen maksimirangaistus on 2 vuotta vankeutta.
31.12.2009 23:35 <-pikkugpiste-> Siis haloo....oikeesti, poliisi sakottaa jostain palaneista parkkilampuista ja viritetyistä mopoista ihmisiä, perusteluna ihmishenkien säästäminen, ja sitten kun joku oikeesti uhkaa tappaa jonkun niin poliisi ei tee mitään, aivan kuin ei tehnyt Kauhajoellakaan mitään.
31.12.2009 23:41 <-pikkugpiste-> Mutta jos eliitin intressit on edes uhattuna, näitä eliitin uskollisia palveluskoiria riittää teinien lapsenvahdeiksi pilvin pimein. http://cache.daylife.com/imageserve/06yzfKR3Z9ba3/610x.jpg Täysin aputyttötouhua!
01.01.2010 00:24 <-pikkugpiste-> Mutta eihän se mikään ihme ole. ettei poliisi pysty suojelemaan kansalaisia, eihän se edes halua.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1494551
01.01.2010 00:45 no joo, tässä tapauksessa. Se fakta kuitenkin tulee aina olemaan, että poliisi ei voi suojella ketään, juurikaan koskaan, eikä se ole kyseisen organisaation varsinainen tarkoituskaan.
01.01.2010 03:07 Pikkugee täällä huutaa että laittomat aseet laillisiksi, ja että poliisin pitää etukäteen osata ehkäistä rikos joka on vasta kohta tapahtumassa :) Tulee mieleen se nainen joka tiedotustilaisuudessa todella paheksuvaan äänensävyyn tivasi, että "eli kuka tahansa voi kävellä kauppakeskukseen aseen kanssa, niinkö!" Koska kyllähän poliisin täytyy olla tietoisia aina jos joku jolla on ase kulkee jossain. Aseenpaljastimet KAIKKIALLE!
01.01.2010 03:09 Meinas muuten sulaa naama ku katoin sitä tiedotustilaisuutta, suomalainen journalismi, ah. Siis niin typeriä kysymyksiä siellä esitettiin, ihan ku noi "toimittajat" olettaisivat, että poliisi tietää kaks tuntia tapahtuneesta teon motiivin, mitä tekijän päässä liikkui, missä järjestyksessä kukakin on tapettu, ja mikä oli tekijän lempiruoka.
01.01.2010 06:42 <-pikkugpiste-> "..poliisin pitää etukäteen osata ehkäistä rikos joka on vasta kohta tapahtumassa :)" Mutta eikös autoilijoiden ja mopopoikien kyttääminen ja sakottaminen ole juuri tuota ennaltaehkäisevää toimintaa, laittomiin uhkauksiinkin puuttuminen on ennalta ehkäisevää toimintaa, jotta esim. potenttiaalinen murhaaja saataisiin hoitoon/telkien taakse ennen tekoa. Sä nyt vaan sekoilet, Suomen laissa on satoja pykäliä, jotka antaa mahdollisuuden puuttua tapahtumiin ennen kuin isompaa rikosta ehtii tapahtua.
01.01.2010 09:50 <-fobba-> pikkugpiste: mitä mielestäsi poliisin olisi pitänyt tehdä? Ja kerro toki näistä sadoista pykälistä, jotka antavat mahdolisuuden puuttua tapahtumiin?
01.01.2010 11:27 <-pikkugpiste-> Eikös ympäristölle vaarallinen, aseilla varustautunut ja laittomia murhauhkauksia suoltava hemmo kuulu putkaan, näin ainakin oman järkeni mukaan, putkaan siksi aikaa kun syyttäjä on saanut syytteet valmiiksi, sitten raastuvan kautta vankilaan.
01.01.2010 11:48 <-pikkugpiste-> Mutta on tämä kyllä surkuhupaisaa, poliisi kyselee teinien chattipalstoilla vinkkejä siitä miten poliisin tulisi menetellä rikollisten kanssa. Viimeksi fobba kehotti tekemään rikosilmoitukset YLE:een
01.01.2010 11:51 <-pikkugpiste-> "..Ja jos sulla on tarjota niitä vihjeitä "todella isoista fisuista", niin miksi teet sen täällä. Jos olet niin vakuuttunut tietojesi oikeudesta, niin miksi et suoraan ota yhteyttä yleen, maikkariin tai muuhun vastaavaan?"
01.01.2010 12:24 <-fobba-> En kehoittanut sinua tekemään rikosilmoitusta Yleen, vaan paljastamaan nämä isot paljastuksesi median kautta. En myöskään kysele vinkkejä sinulta, vaan mielipidettäsi. Jos joku latelee laittomia uhkauksia ja rikkoo esim lähestymiskieltoa, voidaan hänet vangita ja pitää vangittuna tuomioon saakka. Mutta mitä sitten kun tuomio päättyy? Pitäisikö laittomasta uhkauksesta ja lähestymiskiellon rikkomisesta olla kopissa loppuelämä? Tietääkseni poliisilla ei myöskään ollut tiedossa, että kaverilla
01.01.2010 12:24 <-fobba-> oli ase hallussa.
01.01.2010 12:36 <-pikkugpiste-> Missähän säkissä sinäkin asustelet, uutisten mukaan mieheltä oli kaksikin laitonta asetta takavarikoitu ammuksineen, ja ei kahta ilman kolmatta sanotaan, jos kaverilla on noin helppoa laittomien aseitten hankinta, niin olisi varmaan kannattanut ruveta tutkimaan mistä niitä aseita tulee ja todellakin estää se kolmannen aseen hankkiminen, vaikka sitten pistämällä kaveri lukemaan tiilenpäitä, sillä rangaistuksen tarkoitus on kai estää lisävahingon synty ja toimia samalla rangaistuksena.
01.01.2010 12:38 Aseita saa mistä vaa ja ei niiden myyjiä voi tavoitaa.suomessa on paljon laittomia aseita ja ne ei lopu koskaan vaikka poliisi takavarikoisi kaikki!
01.01.2010 12:41 <-pikkugpiste-> "Mutta mitä sitten kun tuomio päättyy? Pitäisikö laittomasta uhkauksesta..." Olet täys ääliö, ilmeisesti sulla ei ole hajuakaan miksi lakeja rustataan, miksi on korkeapalkkaisia virkamiehiä valvomassa lakien soveltamista ja toimeenpanoa, miksi on vankeinhoitoa tai vaihtoehtoisesti mielenterveyshoitoa, seuraavaksi kai ehdotat että luovutaan kokonaan laista, koska kumminkin rikolliset tekevät aina vaan uusia rikoksia.
01.01.2010 12:43 <-pikkugpiste-> Entäs jos rupeaisin sinua uhkailemaan ja hiippailemaan kotisi nurkissa, kauankohan saisin jatkaa ennen kuin sinä ja kaverisi löytäisitte lakikirjasta sopivat pykälät
01.01.2010 12:49 <-pikkugpiste-> "Aseita saa mistä vaa ja ei niiden myyjiä..." No ei todellakaan saa, muutenhan sullakin olis sellanen.
01.01.2010 12:50 <-pikkugpiste-> "Aseita saa mistä vaa ja ei niiden myyjiä..." No ei todellakaan saa, muutenhan sullakin olis sellanen.
01.01.2010 12:50 <-poliisiriina-> ei olis mutta lähinnä tarkoitin että ei poliisikaan mahda mitään niille.Jos koku haluaa aseen niin se saa sen.
01.01.2010 12:50 <-fobba-> Eli jos sinulta löytyy pari kertaa huumeita kotoa, poliisin pitäisi käydä jatkossa kerran viikossa tekemässä kotietsintä? Lakikirjassa ei ole tällä hetkellä sellaista pykälää, jonka perusteella ihmistä voisi valvoa loppuelämän 24/7 tai pistää loppuiäksi vankilaan uhkailun takia. Läheisväkivaltaan ja sen jatkumiseen on yritetty etsiä tehokkaita toimenpiteitä esim lähestymiskiellon muodossa. Ne eivät kuitekaan koskaa ole ratkaisu itse ongelmaan.
01.01.2010 13:00 <-pikkugpiste-> Mutta nyt puhutaan henkeen ja terveyteen kohdistuvilla uhkauksilla, väitätkö tosiaan että Suomessa saa nykyisten lakien mukaan ja poliisin käytännön mukaan uhkailla ihmisiä maailman tappiin, ilman että joutuu päiväksikään tiilenpäitä lukemaan?
01.01.2010 13:02 <-pikkugpiste-> Vankilalla on rikollisia hillitsevä vaikutus, siksi vankiloita on olemassa, miksi siis tällainen kaveri ei ole ollut päivääkään vankilassa, vaikka on uhannut useiden ihmisten henkeä ja on omistanut useita laittomia aseita.
01.01.2010 13:04 <-pikkugpiste-> "Jos koku haluaa aseen niin se saa sen. " No eikä saa, kun sullakaan ei sellasta ole.
01.01.2010 13:10 En tarvitse asetta. Ja sää et tiiä asiooista mitää. KAnataako väitellä ja puhua asioita joista et tiedä??Laki on laki ja silllee se menee.
01.01.2010 13:18 Lol, odotinkin tätä et aletaan poliiseja syyllistämään.
01.01.2010 13:19 <-pikkugpiste-> Mistä sä tiedät etten mä tiedä asioista mitään, ja mistä sä tiedät että aseita saa helposti kun et itse ole sellasta yrittänytkään hankkia?
01.01.2010 13:22 <-pikkugpiste-> Keta sitten pitäisi syyllistää Cleentimen siivoojiako, tietääkseni poliisilla on edelleen velvollisuus pitää yllä lakeja ja järjestystä sekä erityisesti suojella kansalaisia, ettei niiden tarvitse alkaa suojelemaan itse itseään kantamalla vaikka sitten laitonta asetta taskussa, sillä siihenhän tämä on menossa, kyllä mun mielestä on parempi maksaa sakot kun olla kuollut tai menettää joku läheinen.
01.01.2010 13:24 Kaisen ny kaikki tietää! Ja sun puheistas päätellen. Poliisi tekee kaikkensa meidän hyväksi!
01.01.2010 13:26 <-fobba-> Jos jotakuta uhkaillaan, pitää siitä tehdä rikosilmoitus. Poliisi suorittaa tuolloin esitutkinnan ja jos tapaukseen liittyy myös lähestymiskiellon rikkominen, se tutkitaan sammalla. Uhkailija saa siitä sitten aikanaan tuomion, jonka jälkeen on taas vapaa tekemään mitä lystää. Normaalisti ensimmäisestä tapauksesta ei joudu istumaan eikä monesti toisestakaan. Tällä taas ei ole mitään tekemistä poliisin kanssa. Pikkugpiste nyt ei taida oikein itse tajuta tuota asioiden kulkua.
01.01.2010 13:33 <-pikkugpiste-> Niin no kyllä minä sen olen tajunnut jo vuosia, halusin vain kuulla sen sun suusta, saman minkä Taaperokin jo totesi, eli poliisi ei pysty suojelemaan mitään eikä ketään, niin miksi sitten koko ammattiryhmä, ai niin ne kyttää mopopoikia ettei ne telo itseään viritetyillä vehkeillä.
01.01.2010 13:35 <-pikkugpiste-> "Kaisen ny kaikki tietää!" No ethän sinäkään tiedä, ja voin kyllä tunnustaa etten minäkään tiedä mistä laittomia aseita saa.
01.01.2010 13:52 <-pikkugpiste-> :"Ibrahim Shkupolli on UCK:n vanhoja veteraaneja. Tappoi Qelan kylässä 32 serbisiviiliä vuonna 1997. Osallistui myös taisteluihin serbipoliiseja vastaan. On ollut etsintäkuulutettu Serbiassa jo vuodesta 1995."
01.01.2010 14:05 <-fobba-> Poliisi ei voi suojella ihmisiä konkreettisesti 24/7. Tämän pitäisi kyllä olla sinullekin selvää. Poliisin tietojen mukaan kyseinen mies ei ole etsintäkuulutettu.
01.01.2010 14:32 <-pikkugpiste-> No tähän poliisien käyttämään "tietotoimistoon" ei liene enää kovasti luottamista, ethän sinäkään tiennyt että kaverilta oli jo kahdesti otettu pois laiton ase.
01.01.2010 14:33 <-fobba-> minä en itse asiassa tiedä kaverista yhtään sen enempää kuin tiedotusvälineistä olen kuullut. Minä vain kommentoin noita sun purkauksia, jotka pääsääntöisesti sisältävät väärää tietoa laista ja sen tulkinnasta.
01.01.2010 14:34 <-fobba-> Onko sulla itselläsi muuten kaikki ok kun pitää näitä keskusteluja postailla erilaisille keskustelupalstoille?
01.01.2010 14:35 <-fobba-> http://keskustelu.suomi24.fi/node/8735279
01.01.2010 14:35 http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Ampujaksi+ep%C3%A4ilty+Ibrahim+Shkupolli+on+tuomittu+aiemmin+aserikoksesta/1135251814729
31.12.2009 15:26 <-pikkugpiste-> http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009123110862145_uu.shtml Poliisi on rikoksenkirjaus-automaatti, joka tulee paikalle vasta sitten kun uhri jo makaa maassa, mutta autoilijoilta ja mopopojilta poliisi kerää rahat pois jo "ennaltaekäisevästi" rahoittaakseen omaa tehotonta toimintaansa.
31.12.2009 20:07
31.12.2009 20:32
31.12.2009 20:32
31.12.2009 20:33
31.12.2009 23:28 <-pikkugpiste-> Tässä tapauksessa merkit oli riittävän selvät, laittomia aseita, murhauhkauksia, mutta poliisi ei tehnyt mitään.
31.12.2009 23:31 <-pikkugpiste-> Laiton uhkaus on esineen välityksellä tai suullisesti toisen ihmisen henkeen tai terveyteen kohdistuva uhkaus, jonka perusteella henkilöllä on syytä pelätä oman henkensä tai terveytensä puolesta. Se on Suomen rikoslain mukaan rikos. Laittoman uhkauksen maksimirangaistus on 2 vuotta vankeutta.
31.12.2009 23:35 <-pikkugpiste-> Siis haloo....oikeesti, poliisi sakottaa jostain palaneista parkkilampuista ja viritetyistä mopoista ihmisiä, perusteluna ihmishenkien säästäminen, ja sitten kun joku oikeesti uhkaa tappaa jonkun niin poliisi ei tee mitään, aivan kuin ei tehnyt Kauhajoellakaan mitään.
31.12.2009 23:41 <-pikkugpiste-> Mutta jos eliitin intressit on edes uhattuna, näitä eliitin uskollisia palveluskoiria riittää teinien lapsenvahdeiksi pilvin pimein. http://cache.daylife.com/imageserve/06yzfKR3Z9ba3/610x.jpg Täysin aputyttötouhua!
01.01.2010 00:24 <-pikkugpiste-> Mutta eihän se mikään ihme ole. ettei poliisi pysty suojelemaan kansalaisia, eihän se edes halua.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1494551
01.01.2010 00:45
01.01.2010 03:07
01.01.2010 03:09
01.01.2010 06:42 <-pikkugpiste-> "..poliisin pitää etukäteen osata ehkäistä rikos joka on vasta kohta tapahtumassa :)" Mutta eikös autoilijoiden ja mopopoikien kyttääminen ja sakottaminen ole juuri tuota ennaltaehkäisevää toimintaa, laittomiin uhkauksiinkin puuttuminen on ennalta ehkäisevää toimintaa, jotta esim. potenttiaalinen murhaaja saataisiin hoitoon/telkien taakse ennen tekoa. Sä nyt vaan sekoilet, Suomen laissa on satoja pykäliä, jotka antaa mahdollisuuden puuttua tapahtumiin ennen kuin isompaa rikosta ehtii tapahtua.
01.01.2010 09:50 <-fobba-> pikkugpiste: mitä mielestäsi poliisin olisi pitänyt tehdä? Ja kerro toki näistä sadoista pykälistä, jotka antavat mahdolisuuden puuttua tapahtumiin?
01.01.2010 11:27 <-pikkugpiste-> Eikös ympäristölle vaarallinen, aseilla varustautunut ja laittomia murhauhkauksia suoltava hemmo kuulu putkaan, näin ainakin oman järkeni mukaan, putkaan siksi aikaa kun syyttäjä on saanut syytteet valmiiksi, sitten raastuvan kautta vankilaan.
01.01.2010 11:48 <-pikkugpiste-> Mutta on tämä kyllä surkuhupaisaa, poliisi kyselee teinien chattipalstoilla vinkkejä siitä miten poliisin tulisi menetellä rikollisten kanssa. Viimeksi fobba kehotti tekemään rikosilmoitukset YLE:een
01.01.2010 11:51 <-pikkugpiste-> "..Ja jos sulla on tarjota niitä vihjeitä "todella isoista fisuista", niin miksi teet sen täällä. Jos olet niin vakuuttunut tietojesi oikeudesta, niin miksi et suoraan ota yhteyttä yleen, maikkariin tai muuhun vastaavaan?"
01.01.2010 12:24 <-fobba-> En kehoittanut sinua tekemään rikosilmoitusta Yleen, vaan paljastamaan nämä isot paljastuksesi median kautta. En myöskään kysele vinkkejä sinulta, vaan mielipidettäsi. Jos joku latelee laittomia uhkauksia ja rikkoo esim lähestymiskieltoa, voidaan hänet vangita ja pitää vangittuna tuomioon saakka. Mutta mitä sitten kun tuomio päättyy? Pitäisikö laittomasta uhkauksesta ja lähestymiskiellon rikkomisesta olla kopissa loppuelämä? Tietääkseni poliisilla ei myöskään ollut tiedossa, että kaverilla
01.01.2010 12:24 <-fobba-> oli ase hallussa.
01.01.2010 12:36 <-pikkugpiste-> Missähän säkissä sinäkin asustelet, uutisten mukaan mieheltä oli kaksikin laitonta asetta takavarikoitu ammuksineen, ja ei kahta ilman kolmatta sanotaan, jos kaverilla on noin helppoa laittomien aseitten hankinta, niin olisi varmaan kannattanut ruveta tutkimaan mistä niitä aseita tulee ja todellakin estää se kolmannen aseen hankkiminen, vaikka sitten pistämällä kaveri lukemaan tiilenpäitä, sillä rangaistuksen tarkoitus on kai estää lisävahingon synty ja toimia samalla rangaistuksena.
01.01.2010 12:38
01.01.2010 12:41 <-pikkugpiste-> "Mutta mitä sitten kun tuomio päättyy? Pitäisikö laittomasta uhkauksesta..." Olet täys ääliö, ilmeisesti sulla ei ole hajuakaan miksi lakeja rustataan, miksi on korkeapalkkaisia virkamiehiä valvomassa lakien soveltamista ja toimeenpanoa, miksi on vankeinhoitoa tai vaihtoehtoisesti mielenterveyshoitoa, seuraavaksi kai ehdotat että luovutaan kokonaan laista, koska kumminkin rikolliset tekevät aina vaan uusia rikoksia.
01.01.2010 12:43 <-pikkugpiste-> Entäs jos rupeaisin sinua uhkailemaan ja hiippailemaan kotisi nurkissa, kauankohan saisin jatkaa ennen kuin sinä ja kaverisi löytäisitte lakikirjasta sopivat pykälät
01.01.2010 12:49 <-pikkugpiste-> "Aseita saa mistä vaa ja ei niiden myyjiä..." No ei todellakaan saa, muutenhan sullakin olis sellanen.
01.01.2010 12:50 <-pikkugpiste-> "Aseita saa mistä vaa ja ei niiden myyjiä..." No ei todellakaan saa, muutenhan sullakin olis sellanen.
01.01.2010 12:50 <-poliisiriina-> ei olis mutta lähinnä tarkoitin että ei poliisikaan mahda mitään niille.Jos koku haluaa aseen niin se saa sen.
01.01.2010 12:50 <-fobba-> Eli jos sinulta löytyy pari kertaa huumeita kotoa, poliisin pitäisi käydä jatkossa kerran viikossa tekemässä kotietsintä? Lakikirjassa ei ole tällä hetkellä sellaista pykälää, jonka perusteella ihmistä voisi valvoa loppuelämän 24/7 tai pistää loppuiäksi vankilaan uhkailun takia. Läheisväkivaltaan ja sen jatkumiseen on yritetty etsiä tehokkaita toimenpiteitä esim lähestymiskiellon muodossa. Ne eivät kuitekaan koskaa ole ratkaisu itse ongelmaan.
01.01.2010 13:00 <-pikkugpiste-> Mutta nyt puhutaan henkeen ja terveyteen kohdistuvilla uhkauksilla, väitätkö tosiaan että Suomessa saa nykyisten lakien mukaan ja poliisin käytännön mukaan uhkailla ihmisiä maailman tappiin, ilman että joutuu päiväksikään tiilenpäitä lukemaan?
01.01.2010 13:02 <-pikkugpiste-> Vankilalla on rikollisia hillitsevä vaikutus, siksi vankiloita on olemassa, miksi siis tällainen kaveri ei ole ollut päivääkään vankilassa, vaikka on uhannut useiden ihmisten henkeä ja on omistanut useita laittomia aseita.
01.01.2010 13:04 <-pikkugpiste-> "Jos koku haluaa aseen niin se saa sen. " No eikä saa, kun sullakaan ei sellasta ole.
01.01.2010 13:10
01.01.2010 13:18
01.01.2010 13:19 <-pikkugpiste-> Mistä sä tiedät etten mä tiedä asioista mitään, ja mistä sä tiedät että aseita saa helposti kun et itse ole sellasta yrittänytkään hankkia?
01.01.2010 13:22 <-pikkugpiste-> Keta sitten pitäisi syyllistää Cleentimen siivoojiako, tietääkseni poliisilla on edelleen velvollisuus pitää yllä lakeja ja järjestystä sekä erityisesti suojella kansalaisia, ettei niiden tarvitse alkaa suojelemaan itse itseään kantamalla vaikka sitten laitonta asetta taskussa, sillä siihenhän tämä on menossa, kyllä mun mielestä on parempi maksaa sakot kun olla kuollut tai menettää joku läheinen.
01.01.2010 13:24
01.01.2010 13:26 <-fobba-> Jos jotakuta uhkaillaan, pitää siitä tehdä rikosilmoitus. Poliisi suorittaa tuolloin esitutkinnan ja jos tapaukseen liittyy myös lähestymiskiellon rikkominen, se tutkitaan sammalla. Uhkailija saa siitä sitten aikanaan tuomion, jonka jälkeen on taas vapaa tekemään mitä lystää. Normaalisti ensimmäisestä tapauksesta ei joudu istumaan eikä monesti toisestakaan. Tällä taas ei ole mitään tekemistä poliisin kanssa. Pikkugpiste nyt ei taida oikein itse tajuta tuota asioiden kulkua.
01.01.2010 13:33 <-pikkugpiste-> Niin no kyllä minä sen olen tajunnut jo vuosia, halusin vain kuulla sen sun suusta, saman minkä Taaperokin jo totesi, eli poliisi ei pysty suojelemaan mitään eikä ketään, niin miksi sitten koko ammattiryhmä, ai niin ne kyttää mopopoikia ettei ne telo itseään viritetyillä vehkeillä.
01.01.2010 13:35 <-pikkugpiste-> "Kaisen ny kaikki tietää!" No ethän sinäkään tiedä, ja voin kyllä tunnustaa etten minäkään tiedä mistä laittomia aseita saa.
01.01.2010 13:52 <-pikkugpiste-> :"Ibrahim Shkupolli on UCK:n vanhoja veteraaneja. Tappoi Qelan kylässä 32 serbisiviiliä vuonna 1997. Osallistui myös taisteluihin serbipoliiseja vastaan. On ollut etsintäkuulutettu Serbiassa jo vuodesta 1995."
01.01.2010 14:05 <-fobba-> Poliisi ei voi suojella ihmisiä konkreettisesti 24/7. Tämän pitäisi kyllä olla sinullekin selvää. Poliisin tietojen mukaan kyseinen mies ei ole etsintäkuulutettu.
01.01.2010 14:32 <-pikkugpiste-> No tähän poliisien käyttämään "tietotoimistoon" ei liene enää kovasti luottamista, ethän sinäkään tiennyt että kaverilta oli jo kahdesti otettu pois laiton ase.
01.01.2010 14:33 <-fobba-> minä en itse asiassa tiedä kaverista yhtään sen enempää kuin tiedotusvälineistä olen kuullut. Minä vain kommentoin noita sun purkauksia, jotka pääsääntöisesti sisältävät väärää tietoa laista ja sen tulkinnasta.
01.01.2010 14:34 <-fobba-> Onko sulla itselläsi muuten kaikki ok kun pitää näitä keskusteluja postailla erilaisille keskustelupalstoille?
01.01.2010 14:35 <-fobba-> http://keskustelu.suomi24.fi/node/8735279
01.01.2010 14:35
01.01.2010 14:37 Niimpä niin fobbaseni, olet sen luokan ääliö että tarvitset kaiken mahdollisen julkisuuden, sillä sitähän sinä haluatkin eikös vaan.
01.01.2010 14:40 <-fobba-> Toimintamme mainostaminen ei ole pahaksi tehtävänkuvan uudenlaisen luonteen takia. Sinunlaistesi lahjakkuuksien vuoksi olemassaolomme perustelu on helppoa. Toivottavasti aikuinen mies osaa pysyä asialinjalla, vaikka pikkutyttöä leikkiikin .)
01.01.2010 14:48 <-pikkugpiste-> "..minä en itse asiassa tiedä kaverista yhtään sen enempää.." Mutta juurihan väitit tietäväsi ettei kaverista ole etsintäkuulutusta, tämä "tieto" lienee peräisin poliisin omasta tietokannasta, johon muilla ei ole pääsyä. "Onko sulla itselläsi muuten kaikki ok.." On on sen jälkeen kun törmäsin sunhun, varsinainen ilopilleri olet, älykkäämpi kaveri olisi edes myöntänyt asioita, jotka on jo kaikkien muiden tiedossa, mutta fobba the totaalikieltäjä yrittää housut kintuissa kiemurrella irti kaikesta
01.01.2010 14:55 <-fobba-> Tieto on tiedotusvälineistä. Tietääkseni mun ei ole tarvinnut kiemurrella kertaakaan.
01.01.2010 14:56 siis jos nyt ruvetaan pätemään niin poliisihan ei näe tulevaisuuteen
01.01.2010 15:13 <-pikkugpiste-> "Sinunlaistesi lahjakkuuksien vuoksi olemassaolomme perustelu on helppoa." Ihan samaa mieltä, eliitin vahtikoirat ovat siirtyneet rikoksien torjunnasta, tavallisen kansan kyttäämiseen, ajatuspoliiseiksi, mielipiteen muokkaajiksi, tätä kaikkea harrastettiin aikoinaan menestyksekkäästi mm. Neuvostoliitossa ja Itä-Saksassa, nykyään enenevässä määrin Länsimaissa.
01.01.2010 15:45 Nyt ei kyllä voi muuta kuin lollottaa
01.01.2010 15:45 <-fobba-> Sulla on noi argumentit aika ristiriitaisia: samaan aikaan valitat ajatuspoliiseista ja tavallisen kansan kyttäämisestä, kun kritisoit sitä, että poliisi ei valvo kaikkea ja ota kiinni kaikkia epäilyttäviä tapauksia. Se on niin helppo kiukutella kahvipöydässä:-) Onko sinulla oikeastaan mitään rakentavaa sanottavaa, vai onko kaikki vain pelkkää trollausta.
01.01.2010 16:01 Pikkug: Sua on nyt niin vaikea ottaa vakavasti, ku toit esiin tuon Serbien etsintäkuulutushuhun. Et selkeästi edes halunnut etsiä tuolle huhulle lähdettä, toisin kuin minä, joka epäilin heti tuon väitteen aitoutta kun se putkahteli esiin netissä eikä *kellään* ollut lähdelinkkiä. Ilmeisesti itse olet vain niin höyrypäinen että uskot ihan kaikkeen mikä kuulostaa tarpeeksi jännittävältä.
01.01.2010 16:02 http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Kosovon+albaanien+edu... Siinä meni sun uskottavuus pöntöstä alas :)
01.01.2010 16:02 <-pikkugpiste-> No minä en laske kaikkia näitä "pakolaisia" tavallisiksi ihmisiksi, kumman usein niista paljastuu rikollisia, jotka ovat jo kotimaassaan syyllistyneet laittomuuksiin, mitä jos vaikka USA sijoittaa nämä "potkut" saaneet jees-miehensä lokoisille eläkepäiville Eurooppaan ja Suomeen. Muutaman prosentin ulkomaalaisryhmät vastaavat jopa 40% rikoksista. Eliitin busines öljy, huumeet ja pakolaiset, jotka ovat esim huumeiden levittäjinä usein parempia, kuin kotoiset hörhöt,
01.01.2010 16:03 <-pikkugpiste-> jotka ovat usein myös käyttäjiä eli selvä turvallisuusuhka busineksille.
01.01.2010 16:04 Lisäksi, oletko nyt ihan tosissasi niin tyhmä että väität, että laittomia aseita on vaikea saada käsiin, vain sen perusteella, että ihminen joka *ei halua* asetta ei sellaista omista? Tiedän paristakin eri syystä juuri kuinka helppoa niiden saaminen on, joten yhdyn edeltävään puhujaan: et tiedä todellakaan mistä puhut.
01.01.2010 16:07 <-pikkugpiste-> "Siinä meni sun uskottavuus pöntöstä alas :)" Ai meni vai, mistä tiedät että Nushi puhuu totta, mistä tiedät että Nushi edes tunsi Ibrahimin, onko Nushilla ehkä oma lehmä ojassa, ehkä Nushikin kuuluu näihin pakolaisiin, jotka on oikeasti turvaan sijoitettuja sotarikollisia.
01.01.2010 16:07 Ja muuten jännittävää, että ihminen joka on poliisia vastaan esittää toivomuksia, että josjoku syyllistyy (ase)rikokseen, sen kotiin ON tunkeuduttava tietyin väliajoin, tai mielellään sitte suljetaan koko tyyppi vankilaan loppuelämäksi. Tuntuu hassulta, että puollat tuollaisen poliisivaltion synnyttämistä.
01.01.2010 16:08 Hahahahaha :D Ei helvetti. "Villi väite jolle ei löydä mitään linkkiä alkuperästä; löytyy linkki joka todistaa väitteen todenperäisyyttä vastaan". Mietihän ihan pieni hetki, että kannattaako uskoa kaikkea mitä netistä löytyy.
01.01.2010 16:09 Sun mielestäs varmaan tosin se vaan todistaa tuon väitteen AITOUDEN että joku KOSOVOLAISELIITTI kieltää sen, eikö ;)
01.01.2010 16:10 Et muuten koskaan vastannut: mistä tuo eliittivastaisuus kumuaa? Itse ainakin otan lohtua siitä, että maan johto muodostuu eliitistä. Vai jotain Matti Nykäsiä ja Kallion spurgujako sinne haluat?
01.01.2010 16:10 Tiedätköhän edes mitä se eliitti oikeasti tarkoittaa?
01.01.2010 16:10 <-pikkugpiste-> "Lisäksi, oletko nyt ihan tosissasi niin tyhmä.." Oletko oikeasti niin tyhmä, että uskot kun joku pikkulikka väittää, että laittomia aseita on helppo ostella ja KAIKKI tietää mistä niitä saa, jos kerran KAIKKI tietää, niin silloinhan POLIISIKIN tietää, no miksi poliisi ei sitten ole mennyt jo korjaamaan näitä laittomia aseita pois ja myös niitä välittävät henkilöt.
01.01.2010 16:11 Ts. yleisesti se merkitsee "parhaimmistoa".
01.01.2010 16:13 Missä väitin, että "kaikki tietävät mistä niitä saa"? En tiedä yhtäkään henkilöä jolta voisin suoraan yhden ostaa, mutta jos sellaisen haluisin, tiedän kolme ihmistä, joiden kautta niitä saisin. Kahdella on yhteys Bandidosiin, yhdellä Helvetin Rinkeleihin.
01.01.2010 16:14 Pikkug, älä vääristele toisten sanoja <_<
01.01.2010 16:14 Kaiken lisäksi: poliisi ei kaiketi käy niitä korjaamassa pois, koska poliisikin tarvitsee todisteita, tosin sitä sen totalitaatipoliisivaltiounelmiesi kanssa varmaan olet sitä mieltä, ettei tässä mitään todisteita tarvita.
01.01.2010 16:15 <-pikkugpiste-> "Ja muuten jännittävää, että ihminen joka on poliisia vastaan.." En edelleenkään ole poliisia vastaa, olen monta kertaa sanonut ymmärtäväni että poliisi eliitin työrukkanen, eliittihän sille oheistukset jakaa ja palkan maksaa, sen lauluja laulat kenen leipää syöt.
01.01.2010 16:15 Phhh, typoja.
01.01.2010 16:16 Juu, ja olen monta kertaa sanonut ettet tajua mistään paskaakaan, tämä asehankintakeskustelu sen tosin vasta kunnolla todistaakin.
01.01.2010 16:22 <-pikkugpiste-> Jos eliitti jakaa poliisille ohjeet tarkkailla alle 10 kilometrin nopeuden ylityksiä, ilman turvalaseja raketteja ampuvia aikuisia ja palaneita parkkilamppuja tärkeämpien asioiden sijaan, niin eihän se ole poliisin vika, poliisi menee sinne mihin käskytetään.
01.01.2010 16:25 <-pikkugpiste-> "Juu, ja olen monta kertaa sanonut ettet tajua mistään paskaakaan.." Kyllä voit sanoa vaikka sata kertaa, mutta todistamaan et pysty mitään, olet pelkkä räksyttävä rakkikoira.
01.01.2010 16:26 Pata kattilaa soimaa :P
01.01.2010 16:28 <-pikkugpiste-> "..Bandidosiin, yhdellä Helvetin Rinkeleihin." Väitätkö että nämä kerhot kauppaavat laittomia aseita?
01.01.2010 16:33 pikkug: en taaskaan sanonut noinkaan. Siitä en tiedä olisiko jokaisella noiden kerhon jäsenellä laittomia aseita myytävänä, mutta ne ihmiset jotka itse tiedän jolta sellaisen saisin, kuuluvat näihin kerhoihin. Kaksi on sellaisia, että jos nimet sanoisin niin fobbakin jo varmaan tunnistaisi. Rehellisesti sanoen tosin en kyllä aio sen yksityiskohtaisemmin *täällä* näitä juttuja kertoa vain sinun sekopäisiä hajatelmiasi rajoittaakseni.
01.01.2010 16:34 Ja en ehkä sinua saa uskomaan, että olet väärässä, sinähän et usko vaikka esittäisi todisteita. Pitäisi varmaan raahata nämä Bandidositkin luoksesi, ennen kuin uskot, että kyllä niitä aseita saa. Olet niitä ihmisiä jotka päättävät mitä mieltä ovat, harvemmin minkään faktojen perusteella, ja sen jälkeen kulkevat loppuelämänsä kädet korvilla hoilatten "enkuulenkuuleenkuule!"
01.01.2010 16:35 <-pikkugpiste-> "Tiedän paristakin eri syystä juuri kuinka helppoa niiden saaminen on, joten yhdyn edeltävään puhujaan" Ja edeltävä puhuja, pikkutyttö, vaitti että KAIKKI tietää mistä laittomia aseita saa, no kuinka uskottavaa on että tällaisella pikkutytöllä on yhtään mitään tietoa laittomien aseitten markkinoista. "En tiedä yhtäkään henkilöä jolta voisin suoraan yhden ostaa" eli et sinäkään tiedä itse asiassa mitään. "tiedän kolme ihmistä" Ja sitten taas tiedät jo kolme, koita nyt päättää, tiedätkö vai et ;)
01.01.2010 16:36 Ei oo kyllä kaiki kohalaa ku haukuu poliisia koko ajan!järki kätee halooooooooo pikkugpiste!!!
01.01.2010 16:38 Eli sinun mielestäsi sitä ei lasketa ellen voi suoraan kävellä jonkun luo ja pyytää laitonta asetta? Luuletko oikeasti, että noin se homma yleisestikään toimii? Sun mielestäs varmaan huumeitakin saa vain ja ainoastaan jos menee jonkun luo ja pyytää. Ei lasketa jos joudut hakemaan kontaktia myyjään jonkun toisen kautta? No sehän on hienoa tietää, suomen huumemyyjät varmaan ilahtuvat kun kuulevat, ettei sitä lasketa kuin jos myyjä on sun bestis :D
01.01.2010 16:38 <-pikkugpiste-> "..mutta ne ihmiset jotka itse tiedän jolta sellaisen saisin, kuuluvat näihin kerhoihin." Mutta äskönhän väitit, ettet tiedä ketään, jolta suoraa saisit laittoman aseen, nyt tunnet jo ne kerholaiset jotka aseen sulle myisi, jos rupeaa keksimään satuja kannattaisi edes muistaa mitä on 5 minuuttia sitten sanonut.
01.01.2010 16:41 <-pikkugpiste-> "..Siitä en tiedä olisiko jokaisella noiden kerhon jäsenellä laittomia aseita myytävänä.." Eli oikeasti et sitten tiennytkään yhtään mitään ;)
01.01.2010 16:44 Tiedän, että pyrkimyksesi onkin ärsyttää, mutta todella turhauttavaa kun takerrut täysin epärelevantteihin yksityiskohtiin ja väität, että ne todistavat, etten tiedä jostain ihan toisesta asiasta mitään. Selvennetäänpäs nyt sinullekin. Minulla ei läipiirissäni ole ketään jolta voisin suoraan mennä ostamaan aseen. Minulla on lähipiirissäni kuitenkin ihmisiä, joiden perheenjäsenet voivat myydä minulle laittoman aseen. Kahdella näistä ihmisistä, jotka sen aseen voisivat minulle myydä, kuuluvat
01.01.2010 16:44 Bandidosiin, yksi kuuluu Hellareihin.
01.01.2010 16:45 Sillä, tiedänkö ihan kaiken Hellareista tai Bandidoksista, ja siitä myyvätkö *kaikki* heidän jäsenensä aseita, ei liity tähän millään tavalla, joten voit jättää sen argumentointivirheen sikseen.
01.01.2010 16:48 <-pikkugpiste-> "Kaiken lisäksi: poliisi ei kaiketi käy niitä korjaamassa pois, koska poliisikin tarvitsee todisteita,.." Totta kai poliisi tarvii todisteet ja sillä on myös keinot saada niitä, onko haluja käyttää se on eri asia. http://www.haaste.om.fi/19950.htm Poliisi sai oikeuden peitetoimintaan ja valeostoihin maaliskuussa 2001.
01.01.2010 16:48 Tai onko resursseja.
01.01.2010 16:49 Ja ennen kuin alat valittaa että on resursseja mopoikien kyttämiseen, niin eiköhän ne ole ihan eri ihmiset jotka tekee peitetoimintaa ja jotka sakottavat liikennerikkomuksista...
01.01.2010 16:56 <-pikkugpiste-> "Minulla on lähipiirissäni kuitenkin ihmisiä, joiden perheenjäsenet voivat myydä minulle laittoman aseen." Eli Bandiitin ja Enkelin sukulainen voi myydä sulle sen laittoman aseen, oletko ihan varma että myy.
01.01.2010 16:57 Mä en myisi kyllä tollaselle vasikalle ja lörpölle edes vesipistoolia ;)
01.01.2010 14:40 <-fobba-> Toimintamme mainostaminen ei ole pahaksi tehtävänkuvan uudenlaisen luonteen takia. Sinunlaistesi lahjakkuuksien vuoksi olemassaolomme perustelu on helppoa. Toivottavasti aikuinen mies osaa pysyä asialinjalla, vaikka pikkutyttöä leikkiikin .)
01.01.2010 14:48 <-pikkugpiste-> "..minä en itse asiassa tiedä kaverista yhtään sen enempää.." Mutta juurihan väitit tietäväsi ettei kaverista ole etsintäkuulutusta, tämä "tieto" lienee peräisin poliisin omasta tietokannasta, johon muilla ei ole pääsyä. "Onko sulla itselläsi muuten kaikki ok.." On on sen jälkeen kun törmäsin sunhun, varsinainen ilopilleri olet, älykkäämpi kaveri olisi edes myöntänyt asioita, jotka on jo kaikkien muiden tiedossa, mutta fobba the totaalikieltäjä yrittää housut kintuissa kiemurrella irti kaikesta
01.01.2010 14:55 <-fobba-> Tieto on tiedotusvälineistä. Tietääkseni mun ei ole tarvinnut kiemurrella kertaakaan.
01.01.2010 14:56
01.01.2010 15:13 <-pikkugpiste-> "Sinunlaistesi lahjakkuuksien vuoksi olemassaolomme perustelu on helppoa." Ihan samaa mieltä, eliitin vahtikoirat ovat siirtyneet rikoksien torjunnasta, tavallisen kansan kyttäämiseen, ajatuspoliiseiksi, mielipiteen muokkaajiksi, tätä kaikkea harrastettiin aikoinaan menestyksekkäästi mm. Neuvostoliitossa ja Itä-Saksassa, nykyään enenevässä määrin Länsimaissa.
01.01.2010 15:45
01.01.2010 15:45 <-fobba-> Sulla on noi argumentit aika ristiriitaisia: samaan aikaan valitat ajatuspoliiseista ja tavallisen kansan kyttäämisestä, kun kritisoit sitä, että poliisi ei valvo kaikkea ja ota kiinni kaikkia epäilyttäviä tapauksia. Se on niin helppo kiukutella kahvipöydässä:-) Onko sinulla oikeastaan mitään rakentavaa sanottavaa, vai onko kaikki vain pelkkää trollausta.
01.01.2010 16:01
01.01.2010 16:02
01.01.2010 16:02 <-pikkugpiste-> No minä en laske kaikkia näitä "pakolaisia" tavallisiksi ihmisiksi, kumman usein niista paljastuu rikollisia, jotka ovat jo kotimaassaan syyllistyneet laittomuuksiin, mitä jos vaikka USA sijoittaa nämä "potkut" saaneet jees-miehensä lokoisille eläkepäiville Eurooppaan ja Suomeen. Muutaman prosentin ulkomaalaisryhmät vastaavat jopa 40% rikoksista. Eliitin busines öljy, huumeet ja pakolaiset, jotka ovat esim huumeiden levittäjinä usein parempia, kuin kotoiset hörhöt,
01.01.2010 16:03 <-pikkugpiste-> jotka ovat usein myös käyttäjiä eli selvä turvallisuusuhka busineksille.
01.01.2010 16:04
01.01.2010 16:07 <-pikkugpiste-> "Siinä meni sun uskottavuus pöntöstä alas :)" Ai meni vai, mistä tiedät että Nushi puhuu totta, mistä tiedät että Nushi edes tunsi Ibrahimin, onko Nushilla ehkä oma lehmä ojassa, ehkä Nushikin kuuluu näihin pakolaisiin, jotka on oikeasti turvaan sijoitettuja sotarikollisia.
01.01.2010 16:07
01.01.2010 16:08
01.01.2010 16:09
01.01.2010 16:10
01.01.2010 16:10
01.01.2010 16:10 <-pikkugpiste-> "Lisäksi, oletko nyt ihan tosissasi niin tyhmä.." Oletko oikeasti niin tyhmä, että uskot kun joku pikkulikka väittää, että laittomia aseita on helppo ostella ja KAIKKI tietää mistä niitä saa, jos kerran KAIKKI tietää, niin silloinhan POLIISIKIN tietää, no miksi poliisi ei sitten ole mennyt jo korjaamaan näitä laittomia aseita pois ja myös niitä välittävät henkilöt.
01.01.2010 16:11
01.01.2010 16:13
01.01.2010 16:14
01.01.2010 16:14
01.01.2010 16:15 <-pikkugpiste-> "Ja muuten jännittävää, että ihminen joka on poliisia vastaan.." En edelleenkään ole poliisia vastaa, olen monta kertaa sanonut ymmärtäväni että poliisi eliitin työrukkanen, eliittihän sille oheistukset jakaa ja palkan maksaa, sen lauluja laulat kenen leipää syöt.
01.01.2010 16:15
01.01.2010 16:16
01.01.2010 16:22 <-pikkugpiste-> Jos eliitti jakaa poliisille ohjeet tarkkailla alle 10 kilometrin nopeuden ylityksiä, ilman turvalaseja raketteja ampuvia aikuisia ja palaneita parkkilamppuja tärkeämpien asioiden sijaan, niin eihän se ole poliisin vika, poliisi menee sinne mihin käskytetään.
01.01.2010 16:25 <-pikkugpiste-> "Juu, ja olen monta kertaa sanonut ettet tajua mistään paskaakaan.." Kyllä voit sanoa vaikka sata kertaa, mutta todistamaan et pysty mitään, olet pelkkä räksyttävä rakkikoira.
01.01.2010 16:26
01.01.2010 16:28 <-pikkugpiste-> "..Bandidosiin, yhdellä Helvetin Rinkeleihin." Väitätkö että nämä kerhot kauppaavat laittomia aseita?
01.01.2010 16:33
01.01.2010 16:34
01.01.2010 16:35 <-pikkugpiste-> "Tiedän paristakin eri syystä juuri kuinka helppoa niiden saaminen on, joten yhdyn edeltävään puhujaan" Ja edeltävä puhuja, pikkutyttö, vaitti että KAIKKI tietää mistä laittomia aseita saa, no kuinka uskottavaa on että tällaisella pikkutytöllä on yhtään mitään tietoa laittomien aseitten markkinoista. "En tiedä yhtäkään henkilöä jolta voisin suoraan yhden ostaa" eli et sinäkään tiedä itse asiassa mitään. "tiedän kolme ihmistä" Ja sitten taas tiedät jo kolme, koita nyt päättää, tiedätkö vai et ;)
01.01.2010 16:36
01.01.2010 16:38
01.01.2010 16:38 <-pikkugpiste-> "..mutta ne ihmiset jotka itse tiedän jolta sellaisen saisin, kuuluvat näihin kerhoihin." Mutta äskönhän väitit, ettet tiedä ketään, jolta suoraa saisit laittoman aseen, nyt tunnet jo ne kerholaiset jotka aseen sulle myisi, jos rupeaa keksimään satuja kannattaisi edes muistaa mitä on 5 minuuttia sitten sanonut.
01.01.2010 16:41 <-pikkugpiste-> "..Siitä en tiedä olisiko jokaisella noiden kerhon jäsenellä laittomia aseita myytävänä.." Eli oikeasti et sitten tiennytkään yhtään mitään ;)
01.01.2010 16:44
01.01.2010 16:44
01.01.2010 16:45
01.01.2010 16:48 <-pikkugpiste-> "Kaiken lisäksi: poliisi ei kaiketi käy niitä korjaamassa pois, koska poliisikin tarvitsee todisteita,.." Totta kai poliisi tarvii todisteet ja sillä on myös keinot saada niitä, onko haluja käyttää se on eri asia. http://www.haaste.om.fi/19950.htm Poliisi sai oikeuden peitetoimintaan ja valeostoihin maaliskuussa 2001.
01.01.2010 16:48
01.01.2010 16:49
01.01.2010 16:56 <-pikkugpiste-> "Minulla on lähipiirissäni kuitenkin ihmisiä, joiden perheenjäsenet voivat myydä minulle laittoman aseen." Eli Bandiitin ja Enkelin sukulainen voi myydä sulle sen laittoman aseen, oletko ihan varma että myy.
01.01.2010 16:57